Sunday 24 August 2014

Seminggu je lagi :(

Posted by Unknown at 14:48
Assalamualaikum. Hai semua.

Seminggu je lagi. Seminggu je lagi apa ni? Seminggu je lagi kat Malaysia. *nangis* Cuti summer dah nak habis. *nangis lagi* So seminggu yang tinggal ni busy sikit lah. Time ni la semua orang nak meet up (bajet hot haha) nak packing lagi.

So nak bukak blog, blogwalking pun tak sempat, apatah lagi nak update blog. Nanti kat sana kalau ada masa free aku update la pasal study ke pasal Russia ke travelogue tempat2 yang aku dah pergi sebelum ni ke. We'll see lah nanti.

Or kalau korang ada pape nak tau boleh la bagitau aku. Kalau aku boleh share, insyaAllah aku share. Ada sesiapa yang nak further study kat Russia? Boleh jugak contact aku through blog ni or directly through facebook or social media yang lain. InsyaAllah aku akan tolong apa yang termampu.



Nah aku belanja gambar satu haha. Ni masa first year kot ke second year. Excited sangat sampai guling2 dalam salji. Sekarang ni dah malas, kadang2 dah meluat tengok salji haha. Bukan apa, salji tu kotor jugak. Macam tanah lepas hujan. Takpelah nanti aku cerita panjang2 lagi okay. Nak packing ni huuu *nangis*

Okbai.

7 comments:

Unknown on 24 August 2014 at 15:22 said...

bestnya salji..

duniasaya on 24 August 2014 at 15:26 said...

bestnya kak dpt study kt oversea..

take care n good luck kak..

be strongggg

Su Hamid on 24 August 2014 at 15:29 said...

Bestnye study di oversea. Dpt ckp bhs rusia dan kenal budaya sana pun syok jg kn..huhu..nk fridge magnet la ;)

Anonymous said...

hihiks da biasa main salji tak apa.. akak ni belum ada rezeki lagi nak golek golek kat salji. so kalau jumpa mesti jakun :p hihiks..

mohon buat giveaway dari moscow send fridge magnet pulak :D weeee ~

yayaaa ismail on 24 August 2014 at 21:44 said...

take care yaaa dear , teringat pulak dkt kakak yaya :) yaya pun sangat rindu dkt kakak yaya yg tgh stdy kat london skrg . dia balik tahun depan :(

sdsd on 24 August 2014 at 21:55 said...

bestnya kak study oversea...

fina.S on 25 August 2014 at 02:15 said...

wawahhh! suka2x.. kalau dah balik Rusia tuh jgn lupa update, sikit pn xpa(amboi memandai ja sy :P) , nnt nk terjah :D ..

eh, suka tengok pic Eva, orgnya kiut, background pun indah.. hehe..nk save2x. hehe joke2 :B

 

The Perks of being Eva Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos