Friday 29 August 2014

Poskad dah hantar

Posted by Unknown at 09:01
Assalamualaikum.

Semalam aku dah posted out all your postcards. Hopefully sampai kat korang dalam keadaan baik la kan. Aku harap korang terima je apa yang ada haha. Tulisan dah la hodoh(lama tak menulis sebab cuti 2 bulan setengah), nak cepat lagi, takde idea nak tulis apa.


Nanti bila korang dah dapat bagitau la ye. Walaupun korang tak berapa suka ke sebab hodoh haha. Tu je yang aku mampu.

Kepada bloggers yang menang tapi lambat bagi details tu, sorry sangat sangat sangat tau. Sebab aku dah janji akan offer kepada blogger lain kalau lambat kan. Tapi i feel so bad sebab korang dah menang cuma lambat respon. Aku faham. :( So, insyaAllah lain kali or time cuti next year, aku still akan bagi korang poskad ni. Tapi lambat sikit la. Takpe kan huhu.

Tu je kot. Doakan aku dah nak balik Moscow *nangis*

Okbai.

9 comments:

Su Hamid on 29 August 2014 at 09:23 said...

Tqvm.
Smg dipermudahkan segala urusan..

Sally Samsaiman on 29 August 2014 at 09:26 said...

tulisan buruk pun xpe..janji sampai..kekeke :D

Cik nadya on 29 August 2014 at 10:02 said...

thanks.. eh eh depan sekali poskad utk sy.. alala terharunyaaaa...

Unknown on 29 August 2014 at 13:03 said...

BESTNYEEEE T.T

Unknown on 29 August 2014 at 15:18 said...

bestnya sapa yg dapat ..Za takda rezeki..

izzeyda on 4 September 2014 at 10:31 said...

TQVM dear.. akak dah terima poskad tuh semalam.. sori lupa nak inform kat sini.. dah buat entry pasal poskad nih kat

http://izzeyda.blogspot.com/2014/09/poskad-dari-moscow.html

maaf la klu agak simple entry tuh..

yayaaa ismail on 7 September 2014 at 07:55 said...

poskad dah sampai

http://sweetsouryaya.blogspot.com/2014/09/poskad-moscow-dah-sampai.html

terima ksh kak :)

aswaleyla on 8 September 2014 at 18:33 said...

kite dtg follow sini dari isolabellaz.blogspot.com

Wak Lat on 10 January 2016 at 17:20 said...

asa poskad lagi x? hehe2

 

The Perks of being Eva Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos